Wednesday, July 11, 2012

Panorama'ya Konuk Oldum

Pek alıştım o kanal senin bu kanal benim gezmelere:)
Son durak Trt oldu..
Trt Arap Kanalında Kültürden Sanata Müzikten Moda'ya hertürlü alanda program yapan bir program Panorama..
Benide konuk olarak aldılar geçen hafta ve bugün yayınlandı.
Daha öncesindede eve gelip beni yaka tasarlarken görüntülediler ve ürünlerimi çektiler.
birkaç kare var elimde ve sessiz bir video formattan dolayı ses çıkmyor malesef :(
.Hoş izlerken birşey anlamak için gerçektende arap olmak gerekiyor:)Oyüzdende pek önemli değil :)
E tabii en sevdiğim yakalarımdan da birini takıp gittim.Şık durmuyor mu ? :)
Buyrun işte ben :)

Video'yu izlemek için TIKTIKK

http://www.facebook.com/photo.php?v=415859605131390




2 comments:

  1. gerçekten çok hoşsun
    yakadan çok sana baktım vallahi :)
    yolunaçık olsun ttalım

    sevgiler

    ReplyDelete
  2. AAaa çok teşekküürrr ederimmmmmmm:)))Sende çok hoşsunnn utandırdın benii :)

    ReplyDelete