23 mart pazar gününe çok az bir vakit kaldı.Zaman daraldıkça bendeki heyecanda artmıyor değil.Neyi nasıl koysam,nerede sunsam gibi fikirler kafamın içinde gezinip duruyor.
Malumunuz başka bir işle daha uğraşıyorum.(Bilmeyenler için kendime ait olan cafe/restaurant işletiyorum)Buradan pek ayrılmadığım için tasarım yapma işine fazla vakit ayıramıyorum.Yapabilmem için ya erken çıkmam yada sıfır aktivite/sosyalleşme ile yaşamam gerekki benim gibi her programa koşarak giden bir gezginci için imkansız bir yaşam biçimi.
Bu sebeple eskisi kadar üretken olamiyordum ki Blogger Bazaar'a katılmayı kafaya koyana dek.
Bende şöyle bir çözüm buldum.Akşamları evde cantamı hazırlarken kullanacagım boncukları iğne iplik herşeyi hazırlayıp gelmeye başladım işe.Kendi işimdeki yoğunluğun az olduğu zamanlarda ofisime çekilip Muks Store için çalışmaya başladım.
Ortaya çıkanlardan son derece mutluluk duyuyorum.
Umarım sizde beğenirsiniz.
Hatırlatma:)
23 MART PAZAR GÜNÜ SAAT:11.00 'DE KAPILARI AÇIYORUZ.
LUTFİ KIRDAR'DA GÖRÜŞMEK ÜZERE:)
HATIRLATMA 2 :)
Ürünleri satın almak facebook sayfamı inceleyin
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.560645513986131.1073741826.183362078381145&type=3
Beden,fiyat,sipariş bilgisi almak için mugemepa@gmail.com'a mail atabilirsiniz.
Showing posts with label ne aldım. Show all posts
Showing posts with label ne aldım. Show all posts
Wednesday, March 19, 2014
Blooger Bazaar'a Özel Ürünler
Labels:
aktivite,
bloggerbazaar,
bustiyer,
designer,
DIY,
el işi,
gomlek,
handmade,
kampanya,
muge mepa,
müge mepa,
muksstore,
ne aldım,
ne giydim,
tasarim,
tasarim tursusu,
tasarimtursusu,
vestaevent
Tuesday, June 26, 2012
Nereden ne aldim?
Bu model bu sene çok moda.Bir çok tasarımcınında bu model ayakkabısı var.Ayrıca mağazalarda görmek mümkün.Ben sarı simli pabuçumu NineWest'ten aldım.Gece biryere giderken insanın canı topuklu giymek istemeyebiliyor ve altına ayakkabı bulmakta zorlanıyor.Hem yazın hem kışın kullanabileceğim bu ayakkabi dolabımın kurtarıcısı artık:)
Paletli eteklere bayılıyorumm:) Siyahım vardı birde renklisini aldım.Etek Forever New'a ait ama ben bodrumda bir butikten aldım:)
Dışarı çıktığı ilk gece ne giyeceğim belli.
Bakınız alttaki gömlek:)
Bu beyaz gömleği daha önce Bavul yapmanın püf noktalarındada kullanmıştım.Zaten beyaz gömleğe bayılırım.Bunun sırtının seritler halinde dekolteli olması beni benden aldı:)Ayrıca arka tarafı daha uzun kuyruklu olanlardan:)(Miss Selfridge)
Yaşasın Mango!Yaşasın Mango indirimi :) Yaşasın Straplez minik kalbli şirin elbisem:) Beline kahverengi kemer ve altına topuklu ayakkabılarımla kombinlemeyi düşünüyorum:)
Şort ve atler Bershka'nın.Şortun rengine vuruldum üzerinede bu atleti aldım.Takım giymeyi sevmem ama spor yaparken hem şık hem rahat olsun diye aldım.Bu atlet kot şortlada çok tatlı duruyor.
Minik şirin makyaj bavulum Forever New'dan.En yakın zamanda tatile giderken benimle gelicek kendisi :)
Neon çılgınlığı devam ederken hemen bir çantam olsun ozaman dedim.Sarı şeffaf Oxford style çantam Bershka'dan.Çapraz kullanmak yerine yandan takarak kullanıyorum ve renk uysun uymasın her giysimle kombinliyorum.
Yıllardır halhal takmayı unutmuşum.Taki bu halhalın ışıltısı gözlerimi aldığında.Dansöz işi aslında biraz ama dövmemle şık durduğunu düşünüyorum.Kendisini Bodrum'da yol üstünde takı satan biryerden aldım.
Bikini üstümü geçen sene Topshop'tan almıştım.Ama internet sitesinden sipariş etmiştim Tr'ye gelmediği için.Şimdi fırfırlı modeller pek moda zaten bende altına uyumlu bikini altı bakıyordum.Oysho'da aradığımı buldum.Lastiksiz bikini hiç görmemiştim.Çok rahat gerçekten!Desenleri pek hoşuma gitti.
Takım sevmediğimi söylemiştim daha önce.Bikini aldım Maaji.Harika modelleri var ve çift taraflı kullanılabiliyorlar.Markafoni sağolsun pekte indirimli alabiliyorsunuz:)Üzerine gittim düz renk straplez üst aldım.Oda Koton'dan.
RVS Hand Made Sunglasses.
Sanırım heryaz bir gözlük alıyorumdur.Bunu ilk Nişantaşında öylesine gezerken vitrinde görmüştüm.Böyle bir markadanda haberim yoktu.Sadece aklımda el yapımı olduğu kalmış.Sonra markasını unutup bu gözlüğü aramaya başladım ve geçenlerde Bağdat caddesinde yakaladım onu.!İlk başta kırmızı olması sonrada yan saplarının leopar desenli olması beni benden aldı!Farklı renk seçenekleride var.Sitesine bir göz atın bence:)
Buyrun burdada aldığım gibi taktım:)
Labels:
2021 sezon,
handmade,
ne aldım,
ne giydim,
neon,
Oysho,
Rvs,
sunglasses,
trend
Subscribe to:
Posts (Atom)



