Sunday, August 26, 2012

Cine5 / Berna ile Çok Moda'nın konuğu oldum

Yine ben yine ekranlarda ben :) Cine5 kanalında her hafta pazar günü yayınlanın Berna ile çok Moda programında haftanın tasarımcısı olarak yer aldım.
Bizim evde gerçekleşen çekimler hoş mu hoş bir sohbet gerçekleştirdik ve bugün yayınlandı.Bende siparişlerden yeni başımı kaldırabildiğim için gecenin bir vakti paylaşıyorum sizinle :)
Düşünüyorumda ilk başlarda çok heyecanlanıyordum ama artık pek alıştım bu işlere :))

Video'yu izlemek içinnnn *****

http://www.facebook.com/photo.php?v=431811573536193&set=vb.183362078381145&type=2&theater







4 comments:

  1. Dun tesaduf eseri gordum programda ama sen oldugunu bilmiyordum. Hatta blogu var mi acaba diye dusunmustum :) pek bir guzel gorunuyordu yakalarin ekranda :)

    ReplyDelete
  2. Merhabalar :)

    Sizi sanırım iki gün önce bu programla tanıdım ve yakalarınıza bayıldım! Diğer yakalardan çok farklı, çok güzelll.. Yalnız programdaki tüm tasarımlara bahsettiğiniz internetteki satış sitelerinde göremedim :( Buradan da satış yapıyor musunuz?
    Bu arada ziyaret etmek isterseniz blogum, dideminkurabiyekokulumutfagi.blogspot.com

    Çok çok sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhabaa Didemmm :)
      Teşekkür ederimmm
      http://modapik.com/tasarimcilar/muge-mepa/1
      http://www.lidyana.com/tasarimcilar?manufacturer=455

      Buralardan satın alabilirsin
      Ayrıca
      www.facebook.com/muksstore sayfasını begenırsen orası sureklı olarak aktıfım bloguma yeterı kadar ozen gosteremıyorum.
      Fotografların altında urun kodları var begendıgın modelın kodunu yazıp mugemepa@gmail.com'a mail attığında fiyat bilgisi veriyorum ve sipariş verip ödeme yaptıtan sonra 2-3 gün içinde kargoya veriyorum :)

      Delete