Friday, April 20, 2012

Alisveris cilginligi son gaz..

Buaralar neler yaptim nereden neler aldim hepsini paylasmak istiyorumm:)

İlk başta çok çok uzun zaman aradığım ojeden buldum.
Altın sarısı!!Kesinlikle harika ama bir oje için el yakan cinsten.Aslında kendisi bir oje değil.Folyo olarak geçiyor.Tutkalı var.Oda ayrı para:) İlk başta tırnak üstüne tutkalı sürüp daha sonra folyodan azcık keserek tırnak üzerinize bir sünger yardımı ile yapıştıyorsunuz ve ortaya bu görüntü çıkıyor.Harika değilmii???
Asos Asos ah iyiki varsın!!!
Hem ucuzsun 
Hem güzel
Hemde hızlı
=)
Birkaç parça aksesuar edindim.


Bu yüzüğee ölürüm ya:))Ölçü tutturamamışım ama olsun :)


Bir arkadaşım bileklikler yapmaya başlamış.Fotolarınıda gitmiş koymuş facebooka.Görünce dayanamadım renklerine tutuldum ve hemen aldımm:) bütün yaz kolumda duracağına eminim
Sonunda o çok istediğim çok beklediğim Oysho babetlerimde gelmiş.Eski bir Oysho çalışanı olduğum için neyin nezaman mağazaya geleceğinin haberini alabiliyorum ya o beni çok mutlu ediyor:)
Bu aşagıda gördüğünüz babetleri ise öyle bir yürüken gördüm Bambi'de.Pekte sevmem oranın ayakkabılarını ama beni çeken renkler oldu.Tam sezon renkleri ve sivri burun oluşu beni cezbetti.Ayrıca çokta rahat ve ucuzlar:)
Pull and Bear candır!Hayattır!Yaz çantamda böylelikle hazırdır!
Dantel modasına bende kapıldım ve bu şorta bayıldım.Ben daha yüksek bel olrak kullanıyorum tabiki(stradıvarius) 

vee son olarak Zara*Trf'den aldığım salvarım.Ben geçen sene bütün yazımı bu tarz şalvar üstüne bir salaş atlet ve altına parmak arası terliklerimle geçirdim.Şimdi heryerdeler!Bu şalvarı giyip çıktığımda ise biliyorumki rahat 5 kişiyle pişti olucam ama napim dayanamadım.






Wednesday, April 11, 2012

Evde internet giderse..

Merhabaaa
4 gündür aklım hep burdaa!
Neden derseniz başlıktanda anlayacağınız gibi evde bir internet krizi yaşanıyor.
Hergün düzenli olarak arada sırada giden internetimiz bir kesildi o kesiliş..Ama sebebi borçmuş arızaymış falan değil.Arıyoruz bir sorun yok diyorlar.Açıp kapayın kendine gelir diyorlar.Yok biz burdan halletcez diyorlar..o parçayı değişin bu parçayı şuraya takın falan derken en son kendimi saçlarımı yolarken buldum.Yaşadığım sinirim yanında ciddi anlamd bir sıkıntıda yaşadım.Ve düşündüm eskiden biz ne yapıyormuşuz?
Ben orta okuldaydım eve ilk internet bağlandığında.Bir tek abimin odasında bilgisayar vardı.Benim yaş grubum olanlar bilirler o bağlanırken dıııırtt dıdıdıdın dııııı diye uzun çalan sesleri.Ozamanlar bukadar vakit geçirmezdik ki bilgisayar başında.Belli zamanlarda açılır belli zamanlarda kapanırdı.Hele ki gece 12 den sonra bilgisayar başında yakalanalım işte ozaman kıyametler kopardı evde.
Şimdi hayatımız olmuş internet.Doğru değilmi ama.Burda yaşıyoruz.Burda dile getiriyoruz herşeyi.Burada gösteriyoruz marifetlerimizi.Fotograflarımızı burada paylaşıyoruz.Burada buluyoruz eski dostlarımızı.
Cep telefonunda bile 7/24 internet varken evde olmaması ne büyük bir facia.Annemle ortak kullandığımız ipad'miz var.Allahtanki almışız diyip duruyoruz 4 gündür.Ama ordanda herşey halledilmiyorki herşeyim bu laptopta..
Birde ben iş yapıyorum.Arıyorlar 'müge hanım şu yakanın fotografını yollarmısınız?' 'müge hanım sizin yakalar yayınlandı bakabilirsiniz?' bla bla bla..
Bir ara laptopu alıp abimin yanında yaşamayı bile düşündüm.Baktım olmuyor bizim sitenin yönetimine indim.Hemde terliklerim ve pijamalarımla:)Adamlar orda toplantı yapıyor ben ise bir köşede oturmuş işlerimi halletmek için uğraşıyorum.Tabi bir kulağımda onlarda :)
Şuan ise komşudan bağlanıyorum.Arada sırada açınca hemen bağlanıveiyoruz.Fırsat bu fırsat sizi durumlardan haberdar edeyim dedim.Sevgili komşucuyum.İnternetinden otlandığım için kusura bakma ama yarın tamire gelicekler ve sorun giderilirse bir daha senden bağlanıp hırsızlık yapmayacağım:)

Saturday, April 7, 2012

Arti Moda programina konuk oldum





Merhaba sevgili izleyenlerimm:)
Bu hafta ici TGRT ARTI MODA programi ile roportaj yaptim ve bugun yayinladi.Cekimler cok keyifli gecti.Nurdan Hanim ve kameraman arkadas bizim eve geldiler.Annemin cay kahve borek servislerinin ardindan cekime basladik.Sacmaladigimi ve kötü göründügümü ve tabi bunların yanında 'R'leri söyleyemediğim için sesimin berbat duyulacağını düşünüyordum ki bugün izlediğimde içim çok rahatladı:)
Sizinde izlemeniz için videomu paylasayım dedim sanırım biraz görüntü kötü.Temiz izlemek için buyrun link

http://tvarsivi.com/yaka-tasarimcisi-muge-mepa-ile-roportaj-yapiliyor-07-04-2012-izle-i_2012040213551.html

Thursday, April 5, 2012

'Yaka'lanan Kareler

Dün canım güzel arkadaşımla ufak bir moda çekimi gerçekleştirdik.Çok eğlendik.Bir yandan sohbet muhabbet,diğer yandan yeme içme derken öğlen başlayan çekim de akşamı ettik.Havanın güzel olması çok büyük şanstı çünkü kapama ihtimali vardı..Modelimin  poz verme konusunda ise üstüne tanımam.

Yaka modellerini ön plana çıkarttığımız çekim sonrasında ortaya çıkan kareler birbirinden güzel oldular.E hem mekan,hem manken güzel.Yakalar zaten benim onlar birbirinden güzel :)





















Styling&Photo:Müge Mepa
Model:Ceylin Arpakuş

Buda çekim sonrasından bir hatıra:)

Tuesday, April 3, 2012

'Yaka'ladım sizi :)

Son yaptığım yakaları huzurlarınıza sunarım.
Tekrar bilgiendirmek için facebook sayfam
 Muks Store :
 http://www.facebook.com/pages/Muks-Store/183362078381145
Ayrıca bilgi almak için mugemepa@gmail.com a yazabilirsinizde:)
Yorumlarinizi bekliyorum:)