Friday, May 2, 2014

Halluks Valgus / ayak baş parmağı ameliyatından sonrası

Ameliyatin ardindan 9 ay gecti.Aslinda ilk yazimdan sonraki sureci sizlerle paylasicaktim biraz gec oldu sanirim:)Ama yazi ise yaramiski surekli bana mesaj atio bilgi almak isteyenler oluyor.Birilerine yardimci olabildiysem ne mutlu bana:)
Bu yaziyi ilk defa okuyan varsa ilk bastaki hastahane sürecini ve evde gecirdigim süreyi anlatan yazini okumasini tavsiye ederim.Cünkü esas önemli sürec orada detaylariyla anlatiliyor.
Buyrun link:)
http://tasarimtursusu.blogspot.com/2013/08/halluks-valgus-ayak-bas-parmag-bulyon.html

Ve patilerin son durumu,
Dikiş izlerim için krem kullanıyorum.Git gide azalıyorlar ve sanırım birkaç aya dahada geçmiş olucaklar.
Biraz çirkin ayaklarım var ve o parmak niye ayrık cıkmış bilmiyorum:)
Neyse detaylara gelelim.

Dikislerin alinmasindan sonraki sürec
2hafta sonra doktor amcacigim dikislerimi aldiginda hafif topallayan ve minik adimlarla yürüyen ben tamamiyle normal yürüyüsüme geri döndüm.Ben zaten aslinda evde bir hafta oturdum.Az biraz kurtlu oldugun icin evde dinlenme olayini pek yasamadim.Fakat dikislerden dolayi hep dikkatli olmam gerekiyordu.
Dikislerin alinmasindan sonra dilediginiz ayakkabiyi giyebiliyorsunuz.Diger doktorlarin dedigi gibi ortapedik cirkin gorunumlu ayakkabikara bagli kalmadim ve ise direk superga ile basladim:)

Aci oluyormu? Ayak numarasi degisiyormu?
İnternette arattiginizda birsürü korkunc hikaye ile karsilasiyorsunuz.Hepsini benimde okumuslugum ve korkup caymisligim var.Ama ilk yazimdada yazdigim gibi benim hic oyle buyuk acilarin olmadi.Kucuk sancilarin olmasi ise cok normal.
Ayak numarasi ise EVET degisti.Kemiklerimi vurmasin,aman agri yapmasin diye aldigim 1 numara büyük ayakkabilarimin hepsi suan bana büyük.Normal no olan 38numara pabuclari artik giyebiliyorum:)

Peki nezaman topuklu?
Ah bizim su topuklu sevdamiz:) Zaten bu sorununda en bas sebebi kendisi:)
Evde denemelerin sonuclari bir süre hüsrandi.3ay sonra ki bu cok erken bir süre ilk denemi sokakta gerceklestirdim.Taze kaynamis kemik oldugundan zaten parmak ustunde durma hareketini pek yapamiyorsunuz.Buyuzdende topuklu hemen giyilmiyor.
5ay sonra hicbirsey olmamis o kemikler cikmamis gibi rahatca giyebilir haldeydim.Oda su sekilde resimlerle anlatmak isterim.
 
*Yanlis! 
Yüksek topuklu ve Sivri burunlu ayakkabi giymek pek saglikli be rahat olmuyor bu sure icerisinde.
*Dogru! 
Ama biraz daha az topuklu sivri burun giymek pek hos be rahat oluyor:)
*Dogru!
Ama illa ben az topuk sevmiyorum yüksekler daha hos derseniz (benim gibi) bu ayakkabi ideal.İstedigi kadar yüksek olsun ama hafif burunu yuvarlak olsun.Önemli olan parmaklar ayakkabinin uc kisminda rahat etsin.

ÖNEMLi;
Unutmayinki bu ameliyat evet bir cözüm ama kesin sonuc degil.Birdaha olmayacak diye bir garantisi yok.Rahatsiz ve yanlis secimler tekrardan ilerleyen zamanlarda kemik olusmasina yol acabilir.Buyüzden ben topuklu giydigim zamanlar mutlaka yanina bir babet yada spor ayakkabi aliyorum.Ayagimda olusan ufak bir sizida bile kesinlikle zorlamiyorum.Ve eve geldigim zaman tedbir amacli olarak atellerimi takarak yatiyorum.
Bunlari butun ortapedik malzeme satan yerlerde bulabilirsiniz.İçimde demirden bir madde var.Kemik oluştuktan sonra malesef hiçbir işe yaramıyor ama oluşmadan önce kullanmak kesinlikle önemli bir cözüm!

Hatırlatma:)
Ameliyatımı Osmanoglu Hastahanesinde Nişan Nişan bey yaptı.(isim ve soyisim aynı)
Kendisinin polikiliniği ise Kadıköy barlar sokağında.

Yine hertürlü sorunuz için bana yazmaktan çekinmeyin.Yardımcı olmaktan mutluluk duyuyorum:)

Kemiksiz ayaklar dilerim (;





Wednesday, March 26, 2014

Blogger Bazaar #5 ardından...

5.si düzenlenen Blogger Bazaar etkinliği bu pazar son buldu.Öncelikle standımı ziyaret eden herkese bol öpücüklü teşekkürlerimi iletirim.
Gelmeyen/kaçıran yada gelemeyenler nasıl geçti diye merak ediyorsa şöyle anlatabilirim.
Sabah saat 8 gibi uyanıp kahvaltının ardından malı mülkü arabaya yükleyip annemle yola koyulduk.Başka bir şey için uyanmış olsan o saate muhtemelen asık suratımdan geçilmiyor olurdu ama ilk defa katılacağım bu etkinlik için baya can atarak saat 9.30 gibi Lutfi Kırdar'a ulaştım.Sevgili Selin kapıda beni karşıladı ve masamı gösterdi.Ardından bavuldan çıkarttığım ürünlerimi masamıza özenle yerleştirdik.Hem daha önceden sizinle paylaştığım tasarım ürünler hemde 2.el giysilerimizi satışa çıkarttık.Saat 11. 00 gibi başlayan etkinlik saat 13.00 civarında baya bir kalabalıklaşmaya başladı.Duyan gelmiş,duymayanı ise duyup görenler koluna takıp tekrardan getirmiş.Buna sahidim :)
Sağımda solumda önümde arkamda öyle güzel insanlar vardıki biribimizi tanıyalım tanımayalım hepimiz tebessüm içindeydik.Bu arada benimle birlikte 42 blogger katılımında gerçekleşti etkinlik ve sayı olarak ilk defa bukadar çokmuşuz.
Müzikler,ortam,ziyaretciler,takılımcılar herkes ve herşey birbirinden keyifliydi.Birsürü yeni güzel insanla tanıştım ve aslında önemli olanda bence buydu.
Az önce katılımcılara bir teşekkür maili attım.Ordada yazdım.Okadar keyif aldımki tadı tamağımda kaldı ve keşke yakın zamanda tekrarı olsa.Umarım yakın zamanda tekrardan bir araya gelebiliriz.
Bu masamın dağılmadan önceki hali :)
Giysilerin bulunduğu askılıktan bir görüntü..

Kendi tasarımım olan gömleklerden biri..Gün sonunda çoğu gitti azı kaldı.Bu gömlekler pek çok sevildi 

Yine kendi tasarladığım tshirtlerde satıştaydı.

Bu işe başlamama sebep olan yakalar :)

Gecen sene tasarladığım çantalarda masamın göz bebeği oldular 

2 sezondur kışın en sevilen parçası zımbalı deri eldivenler.
                                                               Pazara tepeden bakış
Bugünümde ve hergünümde beni yalnız bırakmayan boyfriendciğimin desteklerini gözardı edemem.
Kendisi benim gibi ilk defa böyle bir etkinliğe katıldı.
Daha önce mağazacılık deneyimim olduğundan ve şimdide işletmecilik yaptığımda dolayı ben satışta ve müsteri ilişkilerinde baya pişkinim ama onun ilk deneyimi oldu ve ortaya gerçekten çok komik manzaralar ve geriye hala güldüğümüz anılarımız oldu :)








Bu fotoda Burcu Arkut ile birlikteyim.Kendisi DesıngRoom markasının sahibi.Daha önce hatırlayanlar olur belki birlikte ortak çalışma yapmıştım.Marka adına özel bir kaç yaka tasarımı yapmıştım.Birbirimizi tanıdığımızdan habersiz bize arkalı önlü masa verdikleri için baya şanslıyız:)
Kuzenim ve Lina teyze beni ziyarete geldiler

Bizim Bff *10 yıllık dostlarım beni bugünümde de yalnız bırakmadılar.
(hem yukarı hem aşağı foto)


vee benim Muks Store ekibim 
Etkinlik sona erdiğinde eve varışım sanırım saat 20.00 civarıydı ve ben yarım saat içinde hiçbirşeye elimi süremeden uyuyup kalmışım ve ertesi sabah(aradaki ufak uyanışlarımı saymazsak) 11.30 gibi uyandım.Ho hoh hohhh.Biraz fazla değilmi ? Am bununlada kalmadım.Gözümü açtığımda sanki gece boyunca birinden dayak yemiş gibi hissettiğim içinde işi güzelce ektim ve bütün gün dinlendim.
Oh pek iyi yaptım.Tatlı yorgunluk bunlar.

Son kez etkinliği düzenleyen ekibe ve bugünde beni yalnız bırakmayan herkese teşkür efendim.
Bir dahaki etkinlikte görüşmek üzere (:
xoxo






Wednesday, March 19, 2014

Blooger Bazaar'a Özel Ürünler

23 mart pazar gününe çok az bir vakit kaldı.Zaman daraldıkça bendeki heyecanda artmıyor değil.Neyi nasıl koysam,nerede sunsam gibi fikirler kafamın içinde gezinip duruyor.
Malumunuz başka bir işle daha uğraşıyorum.(Bilmeyenler için kendime ait olan cafe/restaurant işletiyorum)Buradan pek ayrılmadığım için tasarım yapma işine fazla vakit ayıramıyorum.Yapabilmem için ya erken çıkmam yada sıfır aktivite/sosyalleşme ile yaşamam gerekki benim gibi her programa koşarak giden bir gezginci için imkansız bir yaşam biçimi.
Bu sebeple eskisi kadar üretken olamiyordum ki Blogger Bazaar'a katılmayı kafaya koyana dek.
Bende şöyle bir çözüm buldum.Akşamları evde cantamı hazırlarken kullanacagım boncukları iğne iplik herşeyi hazırlayıp gelmeye başladım işe.Kendi işimdeki yoğunluğun az olduğu zamanlarda ofisime çekilip Muks Store için çalışmaya başladım.
Ortaya çıkanlardan son derece mutluluk duyuyorum.
Umarım sizde beğenirsiniz.

Hatırlatma:)
23 MART PAZAR GÜNÜ SAAT:11.00 'DE KAPILARI AÇIYORUZ.
LUTFİ KIRDAR'DA GÖRÜŞMEK ÜZERE:)

HATIRLATMA 2 :)
Ürünleri satın almak  facebook sayfamı inceleyin
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.560645513986131.1073741826.183362078381145&type=3

Beden,fiyat,sipariş bilgisi almak için mugemepa@gmail.com'a mail atabilirsiniz.
















Saturday, March 15, 2014

BLOGGER BAZAAR İCİN GERİ SAYIM BAŞLADI


23 Mart pazar günü 5.cisi düzenlenecek olan Blogger Bazaar etkinliği için geri sayım başladı.
Lütfi Kırdar Kongre Merkezinde yapılacak olan etkinlikte bende yer alıyorum.Yani ilk defa bir etkinliğe katılıyorum.Hem bu sebepten hemde yeni ürünlerimi sizlerle paylaşacak olmaktan dolayı inanılmaz heyecanlıyım.
Saat 11.00 ile 18.00 arasında yolu düşen/düşmeyen herkesi bekliyorum.
Standıma gelince neler alabilirim diyorsanız biraz ürünleri hatırlayalım :)

Tabi sizlerle paylaşmadığım yeni ürün çeşitlerimide bulabilceksiniz.Ve tabi çok daha fazlasını....