Tuesday, May 22, 2012

Gelin 'Yaka' koleksiyonu-Bridal Collars

Bir gece bir arkadaşımın bbmden yazması ile başlad bütün hikaye.Yakında evleneceğini ve değişik bir şey yapmak isteyeceğini anlattı.Yaka tasarlasak nasıl olur dedi.Dedim hiç yapmadım ama düşünürüm deneriz.Sonra hakketen düşündüm acaba bir gelin yaka takıcak olsa nasıl bir şey takar.Hemen içimdeki google search ruhunu ortaya çıkarttım ve küçük bir araştırma yaptım.Baktım ki bu tarz hiç bir şey yok ozaman ben bunu yaparım bu işte de ilk olurum:) 
Kafamda bir kaç model oluşturdum.Gittim en güzel kumaşları aldım ilk önce.Sonra en kalitelisinden malzemelerimi seçtim.Düğmelerimide aldım ve başladım yakaları tasarlamaya.1-2-3 derken ilhami sağolsun beni hiç terketmedi:)
Kimseciklerede bahsetmedim bunu yaptığımdan,hiçbiryerde de paylaşmadım ki şöyle bir bomba etkisi yaratayım:) 
Koleksiyonda bebe yakalar ve erkek yakalar yer alıyor.Ayrıca birde gelin şalı var.
Gelin yakalarını ise özel bir çekim ile tanıtmam gerekiyordu.Canım arkadaşım,güzel mankenim Ceylinide ayarladım.Uygun olabilecek kıyafetleri seçtik.Kendiside bir güzel gelin makyajı uygulamış güzel yüzüne.Yine bizim bahçe temamızda bugün fotograf çekimini gerçekleştirdik.
Taze taze blogumda paylaşayım dedim.
Şu zamana kadar facebook'tan aldığım yorumlar ve ilgi harika.

Gelin Yakalarım-Bridal Collars

Styling&Photography:Müge Mepa 
Model:Ceylin Arpakuş


























No comments:

Post a Comment