Thursday, August 16, 2012

Bu Site'ye Üye Olmanız Şiddetle Tavsiye Edilir (:

Sizde değişik aktiviteler yapmaktan hoşlanıyorsanız ve hobi sahibi kişilerseniz bu siteye üye olmanızı ve takip etmenizi tavsiye ediyorum.
Çünkü bugüne kadar gördüğünüz/duyduğunuz en değişik sitelerden biri fabelist !
Moda,Yemek,Keşif,Zihin ve Beden adlı 4 farklı grup altında toplanıyor aktiviteler.
Kaptanlık eğitimi alabilir ,ayakkabı tasarlaabilir veya Wakeboard yapmayı öğrenebilirsiniz.Alanında uzlaşmış kişilerden eğitim alırken aynı zamanda yeni bir hobi edinebilir ve yeni insanlarla tanışabilirsiniz.Henüz çok yeni bir site olmasına rağmen ilginin yoğunluğundan ve alanında bir ilk olmasından dolayı ileride çok adını duyacağınızdan eminim :)
Ve tabikide bende bu sitede yerimi alanlar arasındayım :)
Hemen bir Yaka aktivitesi yaptık.3 ile 5 kişi arasında az ama öz kişiler ile birlikte Yaka eğitimime katılmak isterseniz-------≥ http://fabelist.com./eventdetail/1001000/haydiyakalanalim bu linkten aktivite satın alabilirsiniz.
Hem benimle tanışma fırsatınız olurcak,hemde eğitim sonunda bir adet yakanız olucak :) Sizden tek istediğim yanınızda bir adet giymediğiniz gömleğinizi getirmeniz.Bunların dışında bütün malzemeler benden.İstediğiniz renk malzeme ile kendi tasarımınızı ortaya çıkartabilirsiniz.Tabı ben keyfime düşkün biri olarak eğitim sırasında kendi fırınımdan çıkacak olan kek,poğaça,börek ve çay,kahve eşliğinde keyifli saatler geçireceğiz.


Belirli aralıklarla değişik aktiviteler geliyor.Fırsatları kaçırmamak için

TIKTIK
http://fabelist.com./

No comments:

Post a Comment