Saturday, August 4, 2012

Super 'SuperGa'm!

Bu haftasonu sizinle paylaşacağım son DIY projem bu.
Zımbalar pek moda biliyorsunuzki bütün giysileriniz,yakalarımız ve şimdi ayaklarımızı süslüyorlar.Birçok ayakkabımda denedim ama içime sinmedi.Topuklu arkaları önleri vs gibi.Sonra ayakkabı dolabımı açtım baktım hangisini ziyan etsem diye:) Çünkü deldikten sonra geri dönüşü olmayacaktı ve kötü olma ihtimalide vardı.
Gözüme kırmızı SuperGa'larım çarptı.Sevmiyorum o ayakkabıyı nedense niye aldım bilmiyorum.Aslnda renginden dolayı sevmemem yoksa Ga'laa diyecek lafım yok.
Kaptığım gibi atölyeme kapandım ve tabancam olmadığı için makasla delikler açmaya başladım.
Elerim acıdı baya bi ama değdi.Umduğumdan güzel oldular ve artık sürekli bunları giyebilirim :))

Bu arada sosyal medya'da paylaştığım gibi çok güzel olumlu geri dönüşler aldım ve ilk siparişimi aldım bile:)
Sizde ayaklarınızda zımba isterseniz ayakkabınızı bana yollamanız yeterli.
Detaylı bilgi için mugemepa@gmail.com'a maillarınızı bekliyorum.





No comments:

Post a Comment