Sunday, September 2, 2012

Özel Tasarım Gelin Şalı

Bugün fırsat bulmuşlen bolbol paylaşım yapmak istedim çünkü yine bir süredir ihmal ettim blogumu.
Son zamanlarda yine çok çok bol bol çalışıp farklı şeyler tasarlamaya devam ediyorum.Bunlardan en farklı olanı ise Gelin Şalı oldu.Benim için çok değişik ve güzel bir tecrübe oldu.
Gelin adayı benden bu tarz birşey istediğine Ok dedim yaparım ama yinede içimde bir huzursuzluk vardı ya beğenmezse yada yapamazsam diye.Çünkü düğüne 2 hafta vardı ve benim siparişlerimin bitmesi ve bu şala vakit ayırmam gerekiyordu :)
Sipariş aşaması şöyle oldu.
İlk başta bana gelinliğin farklı açılardan çekilmiş bir fotografı yollandı.
Daha sonra bu gelinliğe uygun ne tarz bir şey olur diye bir araştırma yaptım ve bulduğum yakın örneklerin görsellerini kendisine yolladım.
Fakat yolladıklarımın tarzında çok daha farklı bir şey istediğini söyledi Ümit hanım ve tamamen bana bıraktığını kendi zevkim doğrultusunda bir şey yapmamı istedi.
Şimdi işim daha zordu :)
Gelinlik önü kısa arkası kuyruklu ve üzeri tüyler ve çiçeklerle kaplıydı.Bu tarzdan fazla uzağa gitmemem gerekiyordu.
İlk başta o kumaşçı senin bu kumaşçı benim gezdim durdum.Güzel krem renginde bir saten aldım ve kenarları için Fransız danteli kullandım.Bu dantellerin kendinden işlemeli olanları vardı fakat tamamen benim eserim olmalıydı!Oyüzden düz olanını aldım.
Daha sonra üçgen şeklinde kesilen saten kenarlarına danteli diktim ve üzerlerini kibar minik inciler ve gerçek swaroski taşlar ile şekillendirdim.Bittiğinde içime sinmeyen bir boşluk vardı.
Daha önce şifon ve tülleri keserek çiçek motifi verdiğim bir gelin yakam vardı.O gelince aklıma evet dedim!Bu çiçekler bu gelnliğe ait olalı ve başladım kesmeye :)
Çiçekleri 3 köşeye yerleştirdikten sonra aralarına yine gelinlik üzerindeki uçuşan tüylerden koydum.
Sonunda böyle şirin minik ve şımarık bir şal oldu :)
Ürünü kendisine gönderene kadar hiç bir aşamasının görselini  göndermedim fakat bilgilendirme mesajları attım hep.
Kendisine teslim ettiğinde ise çok beğendiğini ve özel gününde benim tasarımımı kullanacağı için mutlu olduğunu belirtti ve işte o an en mutlu ben oldum :)
Şimdi bukadar yazdımda yazdım merak ediyoruz hani nerde bu şal diyenler için mankenlikte yaptım :)



Çok acele ile çekilen kareler oldular keşke daha güzel ve çekici ve detaylı görselleri çekebilseydim.Umarım beğenmişsizidir :)Fikirleriniz benim için çok önemli ve bekliyorum :)

2 comments: