Tuesday, September 4, 2012

Yeni Yeni Modeller Yepyeni Yaka'lar burada!

Kış koleksiyonuma yeni modeller eklemeye devam ediyorum.
Bundan birkaç hafta önce koleksiyonun ilk modellerini sizlerle paylaşmıştım.
Beni facebooktan takip edenler biliyor aslında bu modelleri çünkü güncel olarak yaptıkça paylaşıyorum:)
Şimdi ise toplu olarak yeni modeller aşağıda :)
Bu yakaları Bağdat caddesi Quqla(kukla) mağazasına teslim ettim :)

Bu yakayı 6 ay önce bana sipariş veren kuzenim için özel olarak yaptım :) Fakat hem kendi modellerim arasında hemde sayfamı beğenenler arasında favori oldu bile :)


Bu kış pastel tonları bolca karşımıza çıkacak :) Mint'ten vazgeçemeyenlere gelsin :)




Kalın yünlü bebe yaka kış ayarları için ideal :)




Bu yakayı hatırlayan ?
Hani şu pek sevilen siyah bebe yakamın grisi kendisi :)


Peki bu yakayı hatırlayan ?:)
Gelin koleksiyonumdaki en sevdiğim beyaz tüylü yakanın siyahı:)
Beyazı ise Lidyana'da satışta 
http://www.lidyana.com/tullu-bebe-yaka


Bu pembe uçları swaroski ve incili yaka'dan ilk fırsatta kendimede bir tane yapacağım :)



İçine pembe saten kullandığım ve uçlarını bolca pembe tonlarındakı boncuklarla süslediğim yaka bence hem gündüz hemde gece için doğru seçim!

Bu yaka ise yine saten ve şampanya rengi.Üzerine siyah dantel kullandım ve hafif süsledim..

Umarım beğenmişsinizdir :)

UNUTMADAN!

www.facebook.com/muksstore

https://twitter.com/muksstore

Instagram : mgmepa

Beni takip edin :)




1 comment:

  1. hepsi çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) içi pembe dışı siyah olanı ayrı bir beğendim :))

    ReplyDelete