Monday, October 6, 2014

Sokak modasinda Sneakers akimi


Birkaç zaman öne hafiften 'ben geliyorum diyen' eski stan smithler beraberinde aslında yeni bir akımıda getirdi.Beyaz sneakers modası ile bu kışı açıyoruz.
Şuan heryerde herkesin ayağında bir stan smithtir gidiyor.Zaten Beymenlerde yerini bile aldıysa bu iş tamamdır.Aslına bakarsanız çoğu insanın normalde biyerde görse ilgilenmeyeceği bile bir tarzı var.
Yıllar önce bir yutdışı seyahatimde bir adet edinmiştim bende.Alırken bilmiyordumda döndüğümde sınıfta ow wouw gibi tepkilerle karşılaşınca anlamıştımki aldığım stan smithler special editionmış.Ve gerçektende kimsede ne gördüm ne duydum.Zaten bir örnek gezinmekten hiçbir zaman haz etmiyorum.Tabiki moda olunca hepimiz giyicezde fabrikasyon görüntülere tamamen karşıyım.En azından bende olan yanımdakinde olmasın arkadaş!



Niysee 6sene öncesine dayanıyor bu hikaye.yıllar onu baya eskitti tabi.Bende ne alsam yerine diye bakınırken birgün boyfriendim 'bunlar biraz eskimiş görünüyor' demesi ile hemen harekete geçtim.
Birkaçtane Stan smith beğendim.Biri yine speacial editiondı ve netten TR ye söylemem imkansızdı(kahrolsun bazı şeyler diyoruz!)Diğeri Beyaz Air Maxti ki onlara bakınırken gördüğüm force modelleri daha bi hoşuma gitmeye başladı.Bende kaptım bitane.Şuan mağazalarda yok diye biliyorum ama internette bazı sitelerde bulunabiliyor.
Ben 280tlye aldim.
Hm ..güzelmiş bunlar bende birtane edineyim bitane beyaz sneakers diyenlere,hercebe zevke uygun birtane var.Bunlar benim favorilerim

Yukarı gördüğünüz model Zara'nın.Bence gayet başarılı ki gittim gördüm denedim.fiyatı sanırım 139,99 gibi birşeydi.
Bunlar Topshopun.Tr mağazalarına henüz gelmedi sanırım ama fiyatı uygun.İnternet üzerinden siparişe edilebilir.
Bunlarda mango yorumuFiyati 129tl ve suan cogu magazada bulunmakta.

Bunlar bildiğimiz Adidas Stan Smithler ama turuncu detaylarını beğendim.Yeşilden çok daha iyi gözükmüyorlarmı? 
Suan beymende 250tl civarında ama numara yoktu en son :/ 

Bufallo'nun bu ayakkabısı baya iddealı değilmi? Ama bir düşünün paçaları kıvrılmış girlfriend jeanler ile üzerine geçirilen bir Large sweatle kombinlendiğini.Tam 80lerden fırlamış gibi:)
Asos.comda 80 euro gibiydi fiyatı.
Bunlar o begendigim special edition stanler.Costumer Design olarak yapiliyorlar.Sanirim Macys ve Harrods gibi magazalardan siparis veriliyor.Ama efsane siklar.Fiyatida belli degil.



Son olarak favorim ucuyoruz.com dan :/ Şaka tabikide! Beymende şuan 2,600 civarında olan Zanotti ler.
Güzeller dimi :() 


No comments:

Post a Comment