Monday, June 11, 2012

Bebek şenliği

Evett günlerdir bütün televizyon haberlerinde gördüğünüz,twitterde herkesin mentionladığı bebek şenliğinde bende vardım.Vardım ama keşke bende biraz daha önceden harekete geçmiş olsaydım da benimde bir yerim olsaydı.Malesef aktiviteleri çok takip eden biri değilim buyüzden de öğrendiğim zaman çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım ama geri kalırmıyım!Asla!Cumartesi günü havanında biraz sıcaklığını kaybetmesinden sonra giyindim süslendim çıktım yola.Bayılırım çayır çimen yayılmaya.Bir yanda mangal kokusu bir yanda muzik bir elinde içkin...Bir sürü merak ettiğim tasarımcıyla tanışma fırsatımda oldu.Tabi alışveriş yapmadanda duramadık:)
İlk önce ne giymişim ona bakalım..
Arkadaki taksi ve çöplerin çirkin görüntüsünü göze almazsak sevinirim:)Çünkü kapıda girmeden hızla çekilen bir karedir bu.Daha öncede paylaştığım çok severek aldığım dantelli şortum ve altına yine sizinle daha önce paylaştığım Oysho sandaletlerimi giydim.Üzerine çok seçenek denedim ama geçen sene Topshoptan aldığım siyak salaş atletimi geçirdim.Boynuma tabikide kendi tasarımım olan 2 renkteki yaka mı taktım.Yaka konusundada kararsızdım aslında hatta yedekten çantama bile atmıştım ama 2 renk olmasından dolayı daha dikkat çekici olacağını düşündüm.Kafamdaki şapka doğum günümde gelen Yargıcı ürünüdür.Yaz demek hasır şapka demek bir yerde..Elimdeki sarı lame çanta ise Asos'un ve sabah akşam herşeyle kombinleyebilirim.
Aslında ya şapka yada yaka olmamalıydı biraz fazla bir görüntü var ortada ama 2sindende vazgeçemedim:)

Bu fotograflarda canım arkadaşım Liz'im ile birlikteyiz.
Alışveriş turumuz arasında inanılmaz çantaları ile dikkatimizi çeken tasarımcı Did by Did'in broşlarından birer adet aldık ve hemen fotomuzu çekildik :) Kuzenim kırk saat karar veremeyip(sağda) en sonunda bir tane aldı ama gecenin sonunda itiraf ettiki aslında en çok Liz'inkini beğenmiş.Oda 'benimde aklım seninkinde kaldı'demesi ile değiştirdiler ve sonrasında bende aslında en çok onu beğendim diyip kendime kapmaya çalışsamda başarılı olamadım.Yani birşeyi paylaşamadık ama sonuç olarak hepimiz mutluyuz:)
Bu gerçekten inanılmaz bir masaydı!Başı okadar kalabalıktı ki en sn çığlık attım yer açın diye:)Zaten engelleyemediğim bir takı sevdam var.Bu sene alakasız birsürü bileklik takma modası çok yaradı işime.Solda gördüğünüz fiyonklu kol bana ait.Bu fotograftan sonra o kol yarısına kadar bileklik parmağıma aldığım taşlı yüzüklerle doldu.Yani akşama doğru tam bir deli saraylıydım:)


Çok değişik bir tasarım değil mi ? Benim katlanabilen bisikletime bile hala cins cins bakanlar bunu görse ne derler acaba.Basit gibi görünüyor ama dengede durmak baya bir iş.Yaklaşık bir saat tek ayakla kullandıktan sonra cift ayağı kaldırarak gidilmesini önerdiler.Yakında bunları görmeye başlarız sahilde..






6 comments:

  1. Kızlarrr ziyaretiniz için teşekkürler. Broş maceranıza bayıldım :) Güle güle kullanın...

    ReplyDelete
  2. Esas biz teşekkür ederizz:) Hem güzel ürünler gördük hemde güler yüz:)

    ReplyDelete
  3. =) Ayy hepsi birbirinden renkli

    madambfashion.blogspot.com
    bende bekliyorum bloguma

    ReplyDelete
  4. 5 MP is excellent resolution, but where and how can you
    achieve it. The people today that invest in this camera, possibly have an
    limitless price range, or are expert photographers.
    No matter how much you pay for something, it's going to have something about it that you either don't like or don't require.

    My web page - canon 5d mark iii

    ReplyDelete
  5. It is a GPS Smartphone and enabled with A-GPS with Google Maps allowing you to navigate through your
    city, or an unknown one, with ease. Note 2 adopts the same cover material of Samsung galaxy s3 to make its rear cover,
    hence strengthening fashionable aesthetic feelings, but devoid of flexibility that Note has.
    Online retailers like Expansys, Clove and Mobile - Fun have indicated that
    the white version of Samsung Galaxy Nexus will be available within February next.

    ReplyDelete
  6. Find bargains for the family at local garage sales.

    I found the car at a truck dealership for $7000 dollars.
    To save energy, the aim was for residents to program their schedules for
    regulating home temperatures, which proved to be complex and not
    popular in use.

    Feel free to visit my webpage: nest learning thermostat

    ReplyDelete