Saturday, June 30, 2012

Yaka'yı Kominleme Önerileri

Sizde bakıyor görüyor ama nasıl kullanacağınızı bilmiyorsanız işte size kombinleme örnekleri

Ben bu yakayı düz siyah bit atletimle kombinledim.Eğer bir kolye yada aksesuar kullanmamış olsaydım bukadar dikkat çekici olmayacaktı giysim

Herhangi bir basic t-shirt ile kullanabilirsiniz.

Yakası olmayan gömlekler pek moda.E ozaman bu yaka takılır!:)

Düz basic bit elbise ile kullanıp tarzınızı ortaya koyabilirsiniz.Ben böyle arkadaşlarımla kahve içmeye yada alışverişe çıkabilirim.

Bazı elbiseler dolabımızın kurtarıcısıdır.Bunlarda genelde siyah düz olanlardır.Bu benim geceleri biryere çıkarken birşey bulamadığımda elimi attığım kurtarıcı elbisem.Bu yaka ile çok farklı bir şıklık kazandı:)

Yaz günlerinde sıcakları üzerinize çekmemek için açık renkler tercih etmeliyiz.Boynumuzada böyle şirin çiçekli bir bebe yaka takabiliriz:)Tam bir bodrum giysisi oldu bu :)

Ve ve ve işte favorim.Kışın kat kat kat giyinmekten nefret ediyorum.Bu yakalar gerçekten kışın çok çok daha kullanışlı benim için çünkü kazak içine gömlek giydiğimizde oluşan o potluktan ve kalınlıktan çok rahatsız oluyorum.Şimdi içinize bir t-shirt giyip boynunuza bir yaka taktığınızda içinizde gerçekten gömlek giydiğinizi düşünenler olucak:)
Harika değil mi ?
:)
E ozaman haydi size 'Yaka'lanın :)

1 comment:

  1. ben de kendime bunlardan bir tane yapmıştım ama seninkiler de harikaa bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete