Wednesday, June 20, 2012

Tatil'den geriye kalanlar :(

Biliyorsunuz ki birkaç gün önce size Bodrum'a gideceğimi duyurmuştum.4 günlüğüne gittim ve döndüm.Sayılı gün çabuk geçer diyorlar ya hani hakkaten de hemencicik geçti bitti.Keşke bitmeseydi.
Çok sevdiğim canım arkadaşlarımla gittik ama şans eseri orada eski lise arkadaşlarımızla karşılaştık.Yedik içtik yüzdük eğlendik.Tatil işte anlatmakla olmazki yaşanması gerek.Ama şunu söyleyebilirimki yıllardır bukadar keyif aldığım bir tatil yaşamamıştım.Umarım çok sürmeden tekrarlanır.
Şimdi sizi fotograflarımızla başbaşa bırakıyorum :)

Bu ilk günümüz.Hiç uyumadan gittiğim için yorgundum gündüz ama akşam üstü kestirdim ve süper geldi.Arkadaşın teknesi ile dolaştık biraz.Bu arada bütün tatilimizi Maki'de geçirdik ve ilk defa Bodruma gidipte Merkeze inmedim.Halbuki çok severim özelliklede Marina kısmını..

Leopar atletim Topshop
Yeşil şort yine Topshop
Güllü sandaletlerimi Flower'dan geçen sene almıştım.


Burası cennet koyu.Çok sakin biryer ve sanırım bodrumun en güzel suyu burası.Bıbucuk saat suda kaldık ve buruşmuş bir şekilde çıktık :)
Buda akşamı..Uyku nasılda iyi gelmiş yüzüme renk gelmemiş mi :)
Yaptığım kombinlerden birini giydim eski postlarda paylaşmıştım sizinle..


Bu fotografımı çok çok sevdim.Kendisi profil resmi olmaya hak kazandı :)
Konbin ise şöyle,
Üzerimdeki pullu etek Mango
Sırtı kalp dekolteli siyah atlet Bershka
Sarı metal bilekliğim Mango
Sarı altın sarı saatim Nixon
Fiyonklu bileklik Quqla
Yüzükler Asos.com
ve
Küpelerim Modapik.com'dan.

Buda başka birgünün sabahı.Bu T-shirtümü çok seviyorum.Twistten almıştım.
Yanlış anlaşılmasın sadece güçlerimizi birleştirdik Diamond Dash oynuyoruz:)

Burada Kum'dayız..
İşte en sevdiğim yer!Gümüşlük Mimoza restaurant.Eğer gitmemiş olan varsa lütfen google'dan yada sitesinden mekana bir göz atsın ve yolunun düştüğü ilk fırsatta gitsin.Hem mekan hem yemekler hem müzik hem ilgi..Herşey yıldızlı 5 :)
(Şort:Merry Go Round,Gömlek:Miss Self.,Kemer:Zara.Kolye:Quqla)
Kuzenime nispet yapmak için çekmiştim.Bir Türk kahvesinin sunumu böyle siz düşünün artık :)

Ve gecenin devamı..

Ve dönüş..Bu elbisemin sırtı açıkk ve Oysho'dan aldım.Normalde beline kemerle kullanıyorum fakat havalimanında sıkıntı olmasın diye takı bile takmıyorum:)
Son gecemiz...

Buarada rengimede dikkatiniz çekerim.Esmer olduğum için çok çabuk yanıyorum ama yeni yanmış bronz renge bayılıyorum.
Buarada hep kızkıza foto çekilmişiz.Zaten fotograflarımızı çeken arkadaşlarımız artık yinemii modundalardı.Biz kızlar bayılıyoruz orda burda resim çekilmeye.Daha eklemediklerimde var çünkü.

Güzel herşeyin yanında sadece denizde dizim taşa çarptı.Küçük bir yara oldu ama hala çok çok sızlıyor.
Oda nazarımız olsun :)
Ohh hatta sefam olsun..




No comments:

Post a Comment