Monday, March 5, 2012

Bir Nikah şekerinden gelen ilham..

Yaka..yaka..yaka..yaka geliyorlar bir araya da başka ne yapsam diye düşünmüyorda değildim hani..
Geçen gece bizimkiler bir düğüne gittiler.Bende klasık evimde başladım çalışmaya.Saatler geçmiş gece yarısı olmuş kapı çaldı.Annemle babam göğüslerine takmışlar 2 tane gül gelmişler.Bunlar da neyyy dedim.Altinda nikah şekeri varmış meğerse.Aslında klasiktir  çuha içinde şeker üstünde bir çiçek vs..Ama ilham bunun adı ya nerden geleceği belli olmuyor.Dedim ben bunu kafama takarmıyım ? takarım ? Nasıl takarım ? Nasıl yaparım  falan derkene masamın başında buldum kendimi.Kullanmadığım tacı doladımda doladım.Çiçeği aldım biraz süsledim ve yapıştırdım tacımın üstüne.Şimdi o güzelim çiçek bir köşeye atılmış oldu nede o hiç takmadığım taç çekmecede tıkılmaktan kurtuldu.Valla ben yaptım diye demiyorumda ben beğendim.Sonra bunuda geliştirim dedim.Oturdum baştan sona kendim bir adet yaptım.Tabi bukadarla kalmayacak bununda devamı gelicek :) Beni bekleyin anacığım diyorum ve buyrun taçlarım..



No comments:

Post a Comment