Tuesday, March 13, 2012

Gece kuşuyum ben

Hatırlıyorum.ben lisedeyken abim üniversitedeyken hergece annem ona artık yatsana derdi.Ben en geç 11.30 oldumu yatanlar grubundaydım ozamanlar.Yarasamısın sen gece yaşıyorsun diye bıd bıd bıd bıd yedik çoçuğu(hoş 10 sene okudu kendisi)Sonra nezaman ben üniversiteyi kazandım ne olduysa ozaman oldu.Saat 3-4-5 bana hiç farketmezzz sarkısı bu duruma çok uyuyor.Hiç uyumadan bile okula gittiğimi biliyorum.Dersete kafam akaya düşmüş uyurken fotograflarım var.Nedense erken uyumak anlamsız geliyor bir garip geliyor.Uyumak zaman kaybı geliyor düşüncesi bir kere yerleşti beynime.Kaç sene olmuş bak 2004ten ta bu yana kendimi bildim bile gece uğraşcak birşey bulurum kendime.
Çalştığım dönemde okadar canım çıktıki hem 48 kiloya düştüm(en son orta 2 bu kilodaydım) hemde yorgunluktan geberdiğim için bırakın 11i 9da bile yatıp uyuduğum zamanlar oldu.Ama şimdi tekrar gece kuşu versiyonlarımı yaşıyorum.Seviyorum ya hayat duruyor bu saatlerde(şuan 3:32)sadece kuş sesleri arada geçen trenin sesi.Sokaklar boş.Apartmanlarda tek tük benim gibi uyumadığını bildiğim insanlarn evleri..
Ama sanmayınki ben böyle oturup sonra öğlenlere kadar uyuyorum.Hayırr!Saat kurup hergün düzenli aynı saatlerde uyanıyorum.Heleki bir işim olsun misal bir iş görüşmesi..saat 10a verilmiş bir randevüye tamda vaktinde giderim yani.Sonra eve gelincede dana gibi uyurum.
Birde hiperglisomimi neyse tam adı ondan var bende.Yemek yiyince kut diye uyuyorum bir saate olsa sonra gelmiyor tabi uyku doğal olarak.
Benim annemde babamda abimde böyle.Bizim evin halleri işte..He birde benim boyfriendde geceleri uyumadığı için cançinçon konuşup duruyoruz vallahi:)
Bu yaka sevdasını vuruldum vurulalı ise gündüzleri daha bir sosyelleşip işlerimi halledip akşam yemeğinden sonra geçiyorum masamın başına.
Iste benim home officeimmm!!

Bir işi yarım bırakamama gibi hem iyi hemde kötü bir huyum olduğu için sabaha kadar belimi kambur ediyorum ama yinede bitirmeden yatmıyorum!Evde bir çalışma ortamı kurdum kendime.Kutu kutu malzemelerim.Nerde ne var mutlaka bilmeliyim.Kimse elini süremez!Önüm arkam sağım solum malzeme.Ama bu aralar böle minik dükkanlar dikkatimi çekmeye başladı.Ah burası negüzel hem atölye hemde şirin bir butik olur düşünceleriyle gidiyorum yolda.Önümdekine geçirmezsem iyidir:)Ve umarım bu hayalim gerçek olur!!


No comments:

Post a Comment