Sunday, March 25, 2012

Bukle bukle saçlar

Geçen gün bizim kadıköy yakasının cuma pazarına gittim.Bayılırım pazar gezmeye de öyle mağaza gezer gibi tezgahların önünden geçer giderim.Millet o yığılı tezgahların altını üstüne getirir bende öyle bakarım.Taksimdede aynı şeyi yapıyorum.hep kafam yukarı doğru askılara asılmış giysilere bakıyorum.E doğal olarakta en güzel parçaları başkaları kaparken bende havamı alıyorum.
Neyse ben yine giyinmiş süslenmiş yürürken pazar tezgahları arasında ton ton bir amca gördüm.Kızlara sattığı şeyi anlatıyordu.Bende yılların pazarcısı edasıyla bakayım nasıl yapıyorsun birde bana göster dedim.

Bu ürün saç buklesi yapıyor.Yani bigudi aslında.Ama şekli değişmiş.
Dedim nekadar
Dedi 10 Tl
Dedim yapıyormu gerçekten
Dedi e gördün ya işte
Dedim ver bitane yarasada yaramasada bulunsun..
Dedi yaramazsa ben burdayım gelir getirirsin

Bende ilk bıcıbıcıdan sonra hemen nemli saçlarıma uygulayayım dedim.
İçinde böyle bir uzun çubuk ve kıvrık farklı boylarda lastik bigudiler var.

Saçlar nemliyken uyguluyoruz.İlk önce bigudinin içinden çubuğumuzu geçiriyoruz.Sonra bit tutam saçı bu kancanın ucuna saç dibinden takıp aşağı doğru cekiyoruz.
Şekil A 
Bu şekilde 40 dakika falan dolanadım.Saçlarımın kuruduğundan emin olduktan sonra çekip çıkardım.Kutunun üstündeki sarısın hatunun saçları gibi olmayacağını biliyordum tabikide ama çokta kötü olmadı beee.Havalı bol dolgulu buklelerim oldu.Belki biraz daha uzun tutabilirdim yada daha kalın kalın sarsam şekli ortaya çıkabilirdi ama zaten kuaförden yeni çıkmış spreyli saç görünümünden nefret ederim.Böyle daha doğal uyandım çıktım işte yaa gibi görünmesi daha iyi.
Saçlarımda uzasın diye makas ucu bile değmiyor aylardır ya neyse :)





No comments:

Post a Comment